Snajper aukcyjny przy licytacji domen w trakcie aukcji

By | 28 października 2014

Świat idzie do przodu cały czas. Banał a jednak ma swoje odzwierciedlenie w rzeczywostości. Przyszło mi to do głowy, kiedy zobaczyłem informację o kolejnej usłudze, któą wprowadził serwis aftermarket.pl dotyczący aukcji domen internetowych. Zresztą poniżej wklejam cały tekst, który jest dostępny w serwisie RynekDomen.pl:

Aftermarket.pl uruchomił nowe narzędzie dla uczestników aukcji domenowych. Umożliwia ono bardziej efektywną i tańszą licytację nazw oraz uwalnia użytkownika od konieczności śledzenia aukcji.

Aukcje to jedna z najpopularniejszych form kupna i sprzedaży domen. Inwestorom pomagają one w monetyzacji adresów, a klientom końcowym dostarczają możliwości nabycia cennej nazwy w atrakcyjnej cenie. Mają jednak istotną wadę. Ze względu na dużą konkurencję w walce o domeny wymagają czujności i zaangażowania uczestników licytacji na jej końcowym etapie. Dla wielu osób stanowi to problem nie tylko ze względu na konieczność poświęcenia czasu i uwagi na „nadprogramowe” czynności. Niedogodność mogą stanowić również późne pory, o których kończą się niektóre licytacje. W dodatku termin zakończenia aukcji łatwo przeoczyć, w rezultacie tracąc szansę na zdobycie upragnionej domeny.

Na szczęście te trudności to już przeszłość. Snajper aukcyjny – nowa funkcjonalność wprowadzona przez serwis Aftermarket.pl – pozwala na zaplanowanie z góry listy ofert, które zostaną złożone w imieniu użytkownika tuż przed końcem aukcji. Dzięki snajperowi nie trzeba już pilnować terminu zakończenia aukcji, logować się do internetu i manualnie podbijać stawek. Snajper zrobi to za nas, realizując zaprogramowaną strategię licytacji zgodnie z podanymi kwotami ofert.

Jak to działa?

Korzystanie ze snajpera jest bardzo proste. Po wejściu na stronę aukcji należy wybrać nowe polecenie: „Zaplanuj oferty”. W wyświetlonym formularzu należy podać oferty, które chcemy złożyć w aukcji – jedną lub więcej. Snajper może przyjąć dowolną liczbę ofert, co pozwala na zaplanowanie dowolnej strategii licytacji, np. „zalicytuj 100 zł, ale jeśli ta oferta zostanie przebita, to zalicytuj 150 zł”. Sześć minut przed końcem aukcji snajper rozpoczyna składanie ofert, wybierając zawsze najniższą ofertę niezbędną do uzyskania prowadzenia w licytacji. Następnie snajper sprawdza stan aukcji na minutę przed jej zakończeniem. Jeśli złożona oferta została przebita, snajper składa kolejną ofertę z listy. Jeśli i ta zostanie przebita, złożona zostanie następna – i tak do zakończenia aukcji. Taki system pozwala na wygraną w aukcji jak najniższym kosztem, a ponadto nie wymaga od jej uczestnika bezpośredniego zaangażowania.

Do tej pory jedynym sposobem na wygranie aukcji, w której finale uczestnik nie mógł wziąć udziału, było złożenie swojej oferty z wyprzedzeniem. Jeśli była ona zbyt niska – zostawała przebita, a użytkownik nie miał możliwości jej podwyższenia. Jeśli była za duża, użytkownik przepłacał. Snajper aukcyjny pozwala uniknąć obu tych problemów i zaplanować dowolną liczbę ofert do złożenia tuż przed końcem aukcji, aż do wygrania aukcji.”

Zainteresowanych większą ilością informacji odsyłam albo do artykułu albo do samego serwisu Aftermarket.pl

Daj znać innym:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Dodaj komentarz