Co to jest stronka przechwytująca (squeeze page)…

By | 29 stycznia 2015

Jeśli interesujesz się choć trochę Marketingiem Internetowym, a właściwie nawet jakąkolwiek działalnością mającą związek z zarabianiem pieniędzy online, to zapewne przynajmniej „obiło” Ci się o uszy określenie „squeeze page”. Co po w języku polskim tłumaczyć możemy jako „strona przechwytująca”. Co to zatem jest? Mówiąc najprościej jest to strona www, której jedynym celem jest nakłonienie osoby odwiedzającej dany adres internetowy do wykonania określonej akcji/czynności. Najczęściej spotykanym działaniem jest pozyskanie nowego czytelnika (subskrybenta). W zamian za podanie swojego adresu e-mail i zgodę na dołączenie do listy odbiorców osoba taka dostaje dostęp do darmowych materiałów lub bezpośrednio określone materiały na wspomniany e-mail, podany przy rejestracji. Tak właściwie to kiedy trafisz na taką stronę, możesz wykonać dwie czynności. Podasz swój adres email lub… opuścisz stronkę 🙂

Potrzeba takiego rozwiązania pojawiła się wraz z rozwojem Internetu. Kiedyś odwiedzający zatrzymywali się na danej stronie na długo. Kawałek po wałku czytali teksty, przywiązywali się do adresu i autora. Obecnie natomiast ludzie, którzy szukają informacji na określony temat przeskakują w przeciągu swoich poszukiwań od kilku do kilkudziesięciu stron. Zatem w przeciągu dosłownie sekund od 90% do 99% odwiedzających opuszcza odwiedzoną stronę, jeżeli na pierwszy rzut oka nie znajdzie nic, co go zainteresuje. Czyli blisko 99% pracy i pieniędzy włożonych w rozwój danego adresu idzie w niebyt… Dlatego też w USA, które posiada o wiele lepiej rozwinięty cały segment e-biznesu powstała nowa koncepcja. Zamiast starać się mieć stronę lepszą od innych, bez reklam i zaskakującą swoją „wyjątkowością” można użyć rozwiązania, które zdobędzie adres odwiedzającego. Budując swoją stronę musisz się liczyć z faktem, że każdy moment, każda sekunda pobytu zwykłego internauty na Twojej stronie to będzie dla Ciebie sukces. Okupiony wysiłkiem,  kiedy będziesz walczyć „jak lew” z konkurencją nierzadko posiadającą wielokrotnie większe możliwości. Zarówno w finansach jak i zasobach.

W przypadku pozyskania adresu email mówiąc prawdę będziesz mieć w głębokim poważaniu, ile czasu odwiedzający spędzą na Twoim adresie internetowym (czytaj stronie). Wystarczy jedynie, że zostawią swój adres e-mail. Mając go,  już bezstresowo, kawałek po kawałku, krok po kroku, w okresie dni, tygodni, miesięcy czy nawet lat możesz przekonywać ich do swoich produktów, usług czy rozwiązań. W tym czasie będziesz wysyłać im te same informacje, które inaczej umieścisz na stronie www.

Jako przykład podaję poniżej stronki, które stworzyłem w oparciu o produkty HTP firmy GVO:

www.MLMRotator.com

www.SzybkiKredyt.net

 

Daj znać innym:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Dodaj komentarz